فرهنگی
پیام دکتر نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور استان مازندران به مناسبت روز ۱۳ آبان
💠پیام دکتر نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور استان مازندران به مناسبت روز ۱۳ آبان

💠به گزارش روابط عمومی، دکتر حسین نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور استان مازندران،به مناسبت فراررسیدن ۱۳ آبان پیامی را صادر کرد. متن پیام  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

💠روز ۱۳ آبان یادآور دو خاطره مهم و بزرگ  در اذهان مردم ماست. در سال ۱۳۵۷ و در چنین روزی، تجمع دانش آموزان و دانشجویان آگاه و انقلابی ایران  در دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شد. در این روز ده ها نفر به شهادت رسیده و صدها نفر دیگر مجروح شدند. درست یک سال بعد بود که خروش توفنده دانشجویان پیرو خط امام (ره) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، دژهای استکبار جهانی را به لرزه درآورد و راه نوینی را در مبارزه با استعمار و استکبار جهانی پیش پای محرومین و مستضعفین قرار داد. 
💠پس از این همه سال، ما در راستای پیمانی و عهدی که با شهدای والامقام  و امام شهدای خود بسته ایم، دیگر بار فریادهای اعتراض خود را به سوی دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین نشانه می رویم و وحدت ملی خود را در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران و استکبارستیزی و مقابله با توطئه های دشمنان قسم خورده به دنیا نشان می دهیم.

💠از کلیه کارکنان و دانشجویان عزیز دعوت می شود در راهپیمایی مردمی یوم الله این روز بزرگ شرکت نموده و پیوستگی دانشگاهیان با آحاد مردم و نیز همدردی و همراهی خود باملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و اعتراض به سیاست های ظالمانه جهان استکبار و رژیم صهیونیستی را در کلیه عرصه ها  به نمایش بگذارند. 

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
 
◀️جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ 

💠دکترحسین نازک تبار 
رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر