مراکز و و احدها
پیام رییس دانشگاه پیام نور مازندران به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۹دی

💠به گزارش روابط عمومی  دانشگاه، دکتر حسین نازک تبار رئیس دانشگاه  پیام نور استان مازندران پیامی به مناسبت 9 دی ماه روز بصیرت و تجدید پیمان ملت ایران با ولایت صادر نمودند. متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ في ذلِکَ َلآياتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ»
آیه ۵ از سوره مبارکه ابراهیم 

💠روح حاکم بر اصل انقلاب اسلامی مبنی بر حضور عظیمِ بی نظیرِ تاریخی ایرانیان در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷دوباره در حماسه جاوید دیده شد. 
حماسه ۹ دی۱۳۸۸ به عنوان رویدادی بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و تجسم عینی‌ترین پیوند "جمهوریت" و " اسلامیت" نظام می باشد که هرسال باشکوه و اقتداربالایی این روز درعرصه پیونده امت با امان تجلی می یابد . این روز بزرگ یکی از باشکوه ترین صحنه های غیرت دینی و بصیرت عاشورایی ایرانیان و نمادی از بیعت مردم با رهبری و اصل ولایت‌فقیه، بصیرت، خودآگاهی و موقعیت‌شناسی مردم است. حضور حماسی، حداکثری، قاطع و گستردۀ مردم عاشورایی و ولایتمدار کشورمان و جواب دندان شکن آنها به فتنه آمریکایی-اسرائیلی، بیانگر بینش عمیق ایرانیان و احساس مسئولیت ملی و دینی آنها در بزنگاه های حساس تاریخ است. تدبیر و درایت حکمیانه رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) به موازت بردباری و حلم و در عین حال هوشیاری و بصیرت مردم، کشور را از یک بزنگاه تاریخی به سلامت عبور داد. چه آنکه مقام معظم رهبری به زیبایی فرموده اند: «جز نیروی ایمان و غیرت و همت و آگاهی و بصیرت چیز دیگری نمی توانست آن فتنه ها و آن آتش ها را خاموش کند».

💠اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی پیام نور مازندران، ضمن گرامیداشت خروش عظیم ملت با بصیرت ایران  اسلامی در ۹ دی ۱۳۸۸ و محکوم نمودن اعمال منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان و بیعت با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و شهیدان والامقام ، به فتنه گران یادآور می شود هیچ توطئه ای هر اندازه هم بزرگ و گسترده باشد قادر به جدایی بین مردم و ولایت و آسیب رساندن به نظام مقدس برآمده از خون پاک هزاران شهید نمی باشد. بی تردید، تمام تلاش  این مجموعه دانشگاهی  بر آن است که همواره در مسیر تبعیت از فرامین راهگشای مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت آفرینی بر مدار جهاد تبیین، مقابله با جنگ روایت ها و جنگ شناختی حرکت نماید.
💠حسین نازک تبار
رئیس دانشگاه پیام نور مازندران
◀️۹دی ۱۴۰۲
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر