مراکز و و احدها


دکتر نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور استان مازندران درآیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود مرکز ساری عنوان کرد؛ دانشگاه پیام نور از مشارکت دانشجویان در نوآوری های فرهنگی اجتماعی حمایت می کند
💠آیین استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور مرکز ساری پیش از ظهر سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ با حضوردکتر نازک تبار رئیس،  دکتر ملایی پاشایی  و دکتر ملانیا معاونین ،مدیران،حجت الاسلام نامدار رییس نهاد رهبری استان ،معاون نهاد رهبری،شماری از اعضای هیات علمی و دانشجویان جدیدالوود دانشگاه پیام نور ساری در ساختمان پانزده خرداد برگزارشد.
💠درابتدای این مراسم حجت الاسلام علی نامدار رییس نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه  دردوران دانشجویی،ازادی و استقلال دانشجو در محیط دانشگاه شکل می گیرد،بیان کرد:اسلام برای طالبان علم ،ارج و منزلت خاصی هستند و به همین اعتبار انتظار می رود  در محیط دانشگاه قوانین و قواعد اجتماعی رعایت شود.
💠وی از دانشجویان جدید خواست که درراستای افزایش توان علمی خود با تشکل های دانشجویی مانند انجمن ها و کانون های فرهنگی دانشگاه همکاری کنند.به گفته حجت الاسلام نامدار برنامه هایی از سوی دفتر نهاد برای کمک به تعالی فکری و فرهنگی دانشجویان همه ساله باشروع سال تحصیلی اجرا می شود.
💠دکتر حسین نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران با خیر مقدم به دانشجویان از دانشگاه پیام نور ساری به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی مرکز استان یاد کرد و گفت: علم آموزی و تربیت دانشجو از وظایف عمده اساتید هست که در این مرکز دانشگاهی با فراهم شدن امکانات و زیرساخت‌های لازم در حال ارائه می‌باشد.
 💠رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران از دانشجویان پیام نور خواست با مراجعه به سایت  به عنوان تنها مرجع اصلی اطلاع رسانی در جریان آخرین رویدادهای دانشگاه قرار بگیرند.
 💠وی بر ضرورت مشارکت دانشجویان در برنامه‌های حوزه ارتباط با صنعت، کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری تشکل‌های دانشجویی  نوآوری‌های فرهنگی اجتماعی در این دانشگاه بیش از پیش فراهم شود.

 💠دکتر سیف الله ملایی پاشایی معاون آموزش و پژوهش دانشگاه پیام نور استان مازندران نیز از اشتغال به تحصیل حدود ۳۰۰۰ دانشجو در این مرکز دانشجویی خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور ساری فعالیت‌های خود را در سال تحصیلی ۱۳۶۷در سه رشته ریاضی، ادبیات فارسی و علوم تربیتی آغاز کرد و هم اکنون ۲۴ رشته گرایش در مقطع ارشد و۸۰ رشته گرایش در مقطع کارشناسی در این مرکز دایر می‌باشد.
💠 وی همچنین از همکاری حدود ۴۰ عضو علمی با این مرکز خبر داد و گفت: از این میان چند نفر دانشیار هستند و برخی از اعضای هیات علمی این دانشگاه جزء پژوهشگران برتر استانی و کشوری اند و کتاب‌های تالیفی آنها به عنوان کتاب مرجع دانشگاهی شناخته شده است.
💠وی توسعه تحصیلات تکمیلی،راه ‌اندازی رشته‌های کاربردی و اشتغال محور را از برنامه‌های مهم این  مرکز دانشگاهی درآینده ای نزدیک عنوان کرد.
 💠در ادامه بهمن کلبادی‌پورخواننده و گزارشگر رادیو مازندران چند قطعه موسیقیایی را اجرا کرد.
 💠 علی پورقاسم به نمایندگی از تشکل‌های دانشجویی مرکز سخنانی بیان داشت و خواستار توجه بیشتر مسئولین دانشگاه به تامین نیازهای دانشجویان در بخش‌های مختلف شد.
💠 حسین ذبیحی مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان مازندران  بر ضرورت مشارکت دانشجویان در برنامه‌های تربیت بدنی و ورزشی تاکید کرد و از اجرای برنامه های ورزشی متنوع در این مرکز خبرداد.

💠در پایان به هفت تن از دانشجویان به قید قرعه  که در مسابقه حضوری شرکت کرده بوند،۷ جایزه از سوی مسئولین دانشگاه اعطا شد.
◀️سه شنبه ۱۶ ابان ۱۴۰۲
💠روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر