مراکز و و احدها









____ بازدید حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور از مراکز و واحدهای استان مازندران 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود نبوی  مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور (سازمان مرکزی )به همراه حجت الاسلام یونس عیسوند معاون نهاد رهبری سازمان مرکزی ،  حجت الاسلام علی نامدار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مازندران ،دکتر سیدافشین موسوی چلک رییس دانشگاه پیام نور استان مازندران ، حجت الاسلام  حاجی زاده امام جمعه چمستان  و دکتر جمشید سالار رییس دانشگاه پیام نور چمستان از  این واحد دانشگاهی بازدید کردند.
 در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین نبوی ضمن بازدید از وضعیت  پیشرفت پروژه ساختمان اداری درحال ساخت دانشگاه پیام نور چمستان از حمایت های مادی و معنوی امام جمعه  شهر چمستان تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به  تلاش های خیرین و مسئولین به این مرکز آموزشی، از دانشگاه پیام نور هم درخواست کرد که برای تکمیل این پروژه توجه بیشتری را داشته باشند تا با همکاری دانشگاه، مردم و مسئولین این ساختمان  مورد بهره برداری قرار بگیرد.
 دکتر موسوی چلک رییس دانشگاه پیام نور مازندران  هم  گزارشی از تاریخچه زمین اهدایی دانشگاه و چگونگی انتقال دو ساختمان پیش ساخته  300 متری را ارایه کرد.
براساس این گزارش حجت الاسلام و المسلمین نبوی بابت کمک فوری و حداقلی به دانشگاه پیام نور واحد چمستان با دکتر جمالزاده معاون امور مجلس و استانهای دانشگاه پیام نور نیز تماس تلفنی برقرار کرد و خواستار کمک‌ لازم شد.
در ادامه  این بازدید جلسه ای با رییس و  کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز محمودآباد برگزارشد و در این جلسه کارکنان و مدیران  خواستار برطرف کردن برخی از مشکلات گرمایشی ، سرمایشی و عمرانی این مرکز شدند که در این ارتباط حجت الاسلام و المسلمین  نبوی با دکتر علیزاده معاون اداری مالی تماس تلفنی برقرار کرد  و مشکلات  بیان شده را گزارش داد.دراین زمینه مقرر شد کارشناسان حوزه عمرانی سازمان مرکزی  برای بازدید از تاسیسات این  مرکزدانشگاهی اعزام شوند.
در پایان این بازدید یک روزه ،حجت الاسلام و المسلمین نبوی درجمع رییس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان مازندران حضور یافت و با آنان دیدار و گفتگو کرد.دراین دیدار دکتر موسوی چلک گزارشی از آخرین وضعیت آموزشی،عمرانی ،فرهنگی و فعالیت های پژوهشی و کارآفرینی دانشگاه پیام نور مازندران ارائه کرد.به گفته وی  بیش از ۱۷ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در سطح ۱۵ مرکز و واحد این استان  درحال تحصیل اند. (19 آبان 1400)
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر