مراکز و و احدها



در بازدید دکتر محسنی بندپی، نماینده مجلس شورای اسلامی از ساختمان در دست احداث دانشگاه پیام نور واحد نوشهر عنوان شد: دولت، مجلس و خیرین محلی برای تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور نوشهر قول مساعد دادند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران، دکتر محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر سیدافشین موسوی چلک رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران، سعید یزدانی فرماندار نوشهر و جمعی از خیرین محلی چهارشنبه 12 آبان 1400 از ساختمان در حال احداث دانشگاه پیام نور نوشهر در یک روز بارانی بازدید کردند. دکتر رضا گلپور چمرکوهی رئیس دانشگاه پیام نور واحد نوشهر گزارشی از آخرین روند پیشرفت فیزیکی این پروژه را ارائه داد. در ادامه دکتر موسوی چلک درخواست کرد که با مساعدت و اهتمام نمایندگان مردم استان به ویژه نماینده نوشهر و چالوس از محل اعتبار در اختیار بتوان بخشی از هزینه‌های تمکیل پروژه را تأمین کند.
دراین بازدید مقرر شد یک میلیارد تومان را بتوان از طریق سازمان مدیریت درخواست کرد تا اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل پروژه اختصاص یابد.
سعید یزدانی فرماندار نوشهر نیز قول داد در صورتی که دانشگاه پیام نور بتواند بودجه‌ای را در نظر بگیرد، معادل آن توسط فرمانداری و خیرین برای دانشگاه واریز کند.
این گزارش حاکی است‌ خیرین دانشگاه‌ساز نیز تصویب کردند که خیرین دانشگاه را در اسرع وقت در محل پروژه دعوت کنند تا ان‌شاءلله با کمک خیرین و دانشگاه این پروژه به اتمام برسد .
دکتر موسوی چلک هم گزارشی از وضعیت پروژه‌های عمرانی استان و به خصوص این پروژه‌ و میزان پیشرفت  آن و گزارشی از وضعیت تعداد دانشجویان و جایگاه این دانشگاه ارائه کرد.
این بازدید نزدیک یک ساعت به طول انجامید و شرایط تکمیل پروژه با حضور کارشناسان نیز مورد بحث قرار گرفت.
در این بازدید میدانی همچنین دکتر محسنی طی تماسی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران خواستار کمک به تخصیص اعتبار برای تکمیل حداقل یک طبقه از این ساختمان درحال احداث شد و راهکارهای تخصیص اعتبار را بررسی کرد.
این گزارش می‌افزاید مقرر شد طی هفته جاری دکتر محسنی از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست حداقل یک میلیارد تومان را برای تکمیل این پروژه دانشگاهی درخواست نماید.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر