پژوهشی



انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور استان مازندران و اداره کل بهزیستی استان دکتر موسوی چلک: انعقاد این تفاهم‌نامه حرکتی به سوی توسعه و پیشرفت است رئیس اداره کل بهزیستی مازندران: دانشگاه پیام نور شریک اجتماعی خوب در حوزه علم و فناوری است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران نشست دکتر سیدافشین موسوی چلک رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران با دکتر فرزاد گوهردی مدیرکل بهزیستی استان مازندران مورخ 8 خرداد 1400 به منظور انعقاد تفاهم‌نامة همکاری فی ما بین برگزار شد. در این نشست که قلندری معاون اداره کل بهزیستی استان و حجه الاسلام و المسلمین نامدار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان و تعدادی از مدیران ستاد استان دانشگاه پیام نور مازندران حضور داشتند، دکتر موسوی چلک اظهار داشت: امیدواریم انعقاد این تفاهم‌نامه شروع خوبی باشد برای شکل‌گیری تعاملات و همکاری‌های دوجانبه تا بتوانیم به اهداف موردنظر سازمانی نزدیک شویم و حرکتی به سوی توسعه و پیشرفت داشته باشیم. وی همچنین از انعقاد قرارداد صندوق رفاه دانشجویان و سازمان بهزیستی کشور جهت خدمات‌دهی بیشتر به مددجویان دانشجوی دانشگاه خبر داد و گفت: مابه‌التفاوت شهریه این دانشجویان که مازاد بر مبلغ وام تحصیلی است از طریق ارائة تسهیلات تأمین می‌شود.
دکتر گوهردهی نیز ابراز امیدواری کرد که این تفاهم‌نامه رشد و توسعة جامعة هدف را به ارمغان آورد و گفت: حمایت از تحصیل فرزندان تحت پوشش بهزیستی یکی از حوزه‌های مهم برای ماست و ما تقریباً همة دانشجویان خود را تحت حمایت قرار داده‌ایم. وی اظهار داشت: مجموعة دانشگاه پیام نور شریک اجتماعی خوب در حوزة علم و دانش و فناوری برای ماست. در پایان این تفاهم‌نامه به امضاء طرفین رسید.
شایان ذکر است این تفاهم‌نامه همکاری در راستای سیاست‌های کلی نظام و با هدف گسترش و ارتقاء جایگاه آموزش‌های مهارتی و تقویت روحیة ابتکار و فرهنگ کار در میان مددجویان بهزیستی منعقد گردید و از برجسته‌ترین زمینه‌های همکاری برشمرده‌شده در ذیل این تفاهم‌نامه می‌توان به برگزاری دوره‌های توانمندسازی و آموزشی کوتاه‌مدت و تقاضامحور برای کارکنان، مددکاران و مددجویان، برگزاری رویدادهای استارتاپی مشترک در حوزه مأموریت بهزیستی به ویژه فناوری و کارآفرینی با محوریت کارآفرینی خلاق و شناسایی و معرفی نیازهای پژوهشی و ایجاد بسترهای لازم برای فرصت‌های مطالعاتی اساتید و کارآموزی دانشجویان کارشناسی و تعریف پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد در سطح مراکز و واحدهای تابعه بهزیستی اشاره کرد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر