اخبار



اولین نشست مشترک روسای مراکزواحدها،مدیران ستادی و مدیران گروه درسال۱۴۰۳ اولین نشست مشترک روسای مراکزواحدها،مدیران ستادی و مدیران گروه درسال۱۴۰۳
دکترنازک تباررییس دانشگاه پیام نور مازندران در اولین نشست مشترک روسای مراکزواحدها،مدیران ستادی و مدیران گروه درسال۱۴۰۳ عنوان کرد؛
 ارتباط مراکز علمی با صنعت و دستگاههای اجرایی باعث افزایش جهش تولید و رونق اقتصادی می شود آمایش نظام آموزش عالی و ساماندهی منابع انسانی در سال جدید هم ادامه پیدا می کند
جلسه مشترک روؤسای مراکز واحدها مدیران ستادی و مدیران گروه دانشگاه پیام نور مازندران در روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ در ستاد استان به صورت فیزیکی و مجازی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین علی نامدار رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور ابراز امیدواری کرد در سال جدید با توجه به ارتباطات خاصی که دانشگاه با اقشار مختلف مردم دارد، شرایط مطلوب‌تری در این دانشگاه به وجود بیاید و رقم بخورد. دکتر حسین نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران و رئیس دبیرخانه منطقه ۲ دانشگاه پیام نور با تبریک سال نو و آرزوی توفیقات برای یکایک همکاران دانشگاه به راهپیمایی روز شکوهمند قدس اشاره کرد و با اشاره به شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد: به زودی انتقام سختی از این رژیم ددمنش گرفته خواهد شد. وی با اشاره به کسب رتبه اول دانشگاه پیام نور استان مازندران در زمینه جذب و پذیرش پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت بهمن مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از زحمات و خدمات یکایک روسای مراکز واحدها و مدیران مربوطه به خصوص حوزه آموزشی دانشگاه قدردانی کرد.
دکتر نازک تبار با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال سال" جهش تولید با مشارکت مردم" به نقش و اثرگذاری دانشگاه پیام نور برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: بخش اعظمی از تحقق تولید متاثر از تقویت ارتباط با صنعت استخراج مقالات کاربردی تقاضا محور و گسترش رشته‌های کاربردی با هدف فراهم شدن نظام حل مسئله در استان است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی بایستی از ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی به مثابه "اتاق فکر" استفاده کنند و ارتباط با صنعت و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند باعث گسترش تاثیرگذاری اجتماعی دانشگاه بر زندگی مردم و جهش تولید و رونق اقتصادی شود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران با اشاره به سیاست‌های دانشگاه در سال جدید بر ادامه توسعه آمایش سرزمینی، ساماندهی نیروهای انسانی و افزایش درآمدهای اختصاصی از محل آموزش‌های آزاد و ارائه سایر خدمات در سطح مراکزو واحدها تاکید کرد.
دکتر سیف الله ملایی پاشایی معاون آموزش و پژوهش دانشگاه پیام استان مازندران از جذب ۷۵ درصد از قبولی‌های مرحله تکمیل ظرفیت نوبت بهمن مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در سطح مراکز واحدهای این استان خبر داد و گفت: تلاش مجموعه دانشگاه بر این است که این میزان به ۱۰۰ درصدمحقق شود.
دکتر شهرام ملانیا جلودار معاون اجرایی دانشگاه پیام نوراستان مازندران نیز از آمادگی این استان برای اجرای برنامه‌های ساماندهی منابع انسانی و افزایش طرح های رفاهی خبرداد.
در ادامه هر یک از رؤسای مراکز واحدها، مدیران ستادی و مدیران گروه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر