اخبار
دعوت رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران برای حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران برای حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس
دکتر حسین نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران با صدور پیامی ضمن دعوت از آحاد مردم و دانشگاهیان عزیز دانشگاه پیام نور استان مازندران به حضور پرشور و‌گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، شهادت ۷ مستشار ایرانی حاضر در سوریه را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران به این شرح است ؛
در آستانه روز جهانی قدس، بار دیگر دست جنایتکار رژیم سخیف و جعلی و غاصب، به خون پاک و مطهر فرزندان حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب آغشته شد. در جنایت هواپیماهای رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، تعدادی از پاک نهاد ترین و انقلابی ترین و مقاوم ترین فرزندان ایران اسلامی، عارفانه و عاشقانه به دیدار معبود و امام شهدا شتافتند. اینجانب شهادت سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، سرتیپ پاسدار محمدهادی حاج‌رحیمی و شهید امان‌اللهی، شهید جلالتی، شهید صداقت، شهید آقابابایی و شهید روزبهانی را به محضر شریف مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده این شهدای عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنم. اضمحلال فوری و سقوط رژیم منحوس که وعده رهبر فرزانه انقلاب است، از برکات خون شهدا خواهد بود.
به این وسیله از همه دانشگاهیان عزیز دانشگاه پیام نور استان مازندران دعوت می کنم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، خشم خود را از این حرکت سخیف رژیم زبون اعلام کنند و مجددا همبستگی خود با مردم فلسطین و کودکان مظلوم غزه را به جهانیان نشان دهند.
"و سیعلم الّذین ظلموا أی منقلبٍ ینقلبون سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
دکتر حسین نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران و رئیس دبیرخانه منطقه ۲ دانشگاه پیام نور کشور
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر