اخبار
پیام تبریک دکترنازک تباررئیس دانشگاه پیام نور مازندران به مناسبت روز دانشجو
💠پیام تبریک  دکترنازک تباررئیس دانشگاه  پیام نور مازندران به مناسبت روز دانشجو
💠به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران در پیامی، سالروز حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی به‌ویژه دانشجویان عزیز تبریک گفت.
متن پیام تبریک دکتر حسین نازک تبار به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«دانشجو»، اقیانوسی موج‌خیز از عطش دانش و معرفت و مظهر اقتدار و بالندگی یک ملّت است که همواره با نشاط و امید به فردایی روشن در جوش و خروش است. بی‌شک، نعمت بزرگ استقلال، آزادی و امنیت پایدار ایران اسلامی، مرهون فداکاری جوانان و دانشمندان فرهیخته‌ای است که با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.
💠در تاریخ ایران ، حماسه ضداستبدادی 16 آذر 1332، نمادی از پایمردی و ایستادگی دانشجویان مسلمان در برابر نظام سلطه و روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار و پایداری جوانانی است که فریاد آزادی‌خواهی آنان تا ابد در گوش جهانیان خواهد ماند.

 💠عزیزان دانشجو! نهال انقلاب امروز به درختی تنومند و استوار تبدیل و به دست شما عزیزان سپرده شده است که مسئولیتی بس سنگین و خطیر بر عهده شما به عنوان سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور خواهد بود. اکنون نیز که در حال عبور از یکی از سخت‌ترین گردنه‌های انقلاب هستیم، لازم است؛ دانشجویان آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت(ره) و پیروی از رهنمودهای مشفقانه رهبر فرزانه انقلاب با عزمی جهادگونه در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و زمینه پیشرفت همه‌جانبه کشور را فراهم کنند.
💠اینک، دانشجویان دانشگاه پیام نور استان مازندران همراه با سایر دانشجویان استان، گام‌های استواری برای توسعه و پیشرفت علمی ایران اسلامی برداشته‌اند و با شناختی عمیق از خدعه‌های استکبار و درک درست از شرایط  دنیای امروز، آگاهانه در مسیر انقلاب، حرکت نموده و از ارزش‌های نظام حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
اینجانب  فرارسیدن 16 آذر ماه  و روز دانشجو را به عنوان نماد آزادگی و استکبارستیزی دانشجویان مسلمان گرامی داشته و توفیقات روزافزون شما عزیزان را در تمام مراحل زندگی، به‌ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، از پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم.
     💠دکترحسین نازک تبار
 رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر