برگزیده ها



بدون شک دشمنان نظام و انقلاب، همان دشمنان بسیج اند منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود درمجلس شورای اسلامی درجمع فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورساری عنوان کرد؛ منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود درمجلس شورای اسلامی درجمع فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورساری عنوان کرد؛
💠منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود درمجلس شورای اسلامی درجمع فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورساری عنوان کرد؛
💠بدون شک دشمنان نظام و انقلاب، همان دشمنان بسیج اند

💠دکترنازک تبارسرپرست دانشگاه پیام نوراستان مازندران؛
اکثریت دانشجویان دانشگاه پیام نورمازندران،روحیه بسیجی،انقلابی و جهادی دارند
**دانشگاه از تولیدات،ابتکارات و ایده های خلاقانه دانشجویان حمایت می کند


💠به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران همزمان با هفته گرامیداشت هفته پیروزمند بسیج، مراسمی با حضور دکتر نازک تبارسرپرست دانشگاه پیام نور مازندران ،منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه اول دوم آذر ۱۴۰۱ در دانشگاه پیام نور ساری برگزار شد.
 در این مراسم که شماری از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی و روسای انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه پیام نور، معاون اجرایی استان، مدیران فرهنگی ،روابط عمومی،کارآفرینی و آموزش   حضور داشتند ،دکتر نازک تبار سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا، گزارش مختصری از وضعیت دانشگاه را اعلام کرد.
💠 وی با بیان اینکه  اکثریت دانشجویان این دانشگاه ، بسیجی و انقلابی و‌دارای روحیه جهادی هستند، اظهار داشت: در سطح ۱۵ مرکز واحد این دانشگاه ۱۷ هزار دانشجو حضور دارند که از این تعداد در مرکزساری ۳۵۰۰ نفر تحصیل می کنند.
 💠دکتر نازک تبار توسعه فعالیت های دانش بنیانی را از مهمترین اقدامات دانشجویان بسیجی برشمردو گفت: در همین راستا شماری از دانشجویان بسیجی رشته شیمی توانستند  مواد شوینده را اولین بار بااسانس گیاهی تولید کنند.
 💠وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات دانشگاه پیام نور ساری ،کمبود اعتبارپروژه های عمرانی دردست  احداث  این مرکز هست از مسئولین مربوطه به خصوص نماینده مرکز استان درخواست کمک کرد.
💠وی  همچنین خواستار مساعدت و حمایت  مسئولین برای توسعه و تکمیل یادمان مزار شهید خوشنام دانشگاه پیام نور ساری شد.
💠دکترشهرام ملانیا جلودار معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان مازندران نیز از حضور وحمایت همه  نماینده مردم ساری و میاندرود از دانشگاه پیام نور قدردانی کرد.
 در ادامه این مراسم تعدادی از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی حوزه شهید باهنر ساری، دبیران انجمن ها و کانون های علمی مرکز ساری به بیان دیدگاه ها و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند .
💠علی پورقاسم مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساری اظهار داشت: مطالبات جامعه دانشجویان بسیجی این دانشگاه درراستای کمک به تقویت ارزش ها و آرمانهای انقلابی است.وی همچنین با انتقاد از بودجه ضعیف فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه  خواستار حمایت و پشتیبانی همه جانبه مسئولین دانشگاه و همینطور نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توسعه فعالیتهای فرهنگی در سطح دانشگاه پیام نور شد .
💠در ادامه دکتر بابک مومنی مدیرگروه ارتباط با صنعت وکارآفرینی دانشگاه پیام نور از حمایت دانشگاه از  ابتکارات،اختراعات و طرح های تحقیقاتی دانشجویان خبر داد.
 💠مهندس محمد باقر منعمی امیری مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مازندران نیز گزارشی از مهم ترین اقدامات ،فعالیتها و برنامه های این حوزه را در خصوص طرح های حمایتی و برنامه های فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور ارائه داد.
 💠در ادامه منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج یادگار امام خمینی است و تعاریف مختلفی از بسیج وجود دارد، تصریح کرد: به تعبیر امام راحل(س) بسیج لشکر مخلص خداست و بسیج توانسته است در طول سالیان اخیر در حوزه های مختلف از جمله سازندگی، فرهنگ، آموزش، علم و فناوری حضور مستمر و موثر داشته باشد.
 💠نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بروز حوادث اخیر و اغتشاشات صورت گرفته توسط عوامل استکبار جهانی در داخل کشور تصریح کرد: بدون شک دشمنان نظام و انقلاب ما همان دشمنان بسیج هستند و استکبارجهانی حاضر نیست که یک قدرت نوظهور مانند جمهوری اسلامی ایران در جهان شکل بگیرد و خوی استکباری مانع از دستیابی جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت و توسعه همه جانبه شود اما تجربه نشان داده است که این انقلاب و نظام به لطف الهی و با هدایت رهبرمعظم انقلاب و حمایت مردم پیشرفت های زیادی را کسب کرده است و یکی از این نقاط پیشرفته حضور بسیج در تمامی صحنه هاست .
💠وی افزود: در شرارت‌ها و اغتشاشات اخیر آمریکا و ایادی و عُمال آن از تمام توان و ابزار تبلیغاتی و فناوری استفاده کردند اما ناکام ماندند.
زارعی افزود: حوادث اخیر مسائل ساده ای  نیست و ما باید با هوشیاری مراقب باشیم که در راستای کار و خدمت رسانی به مردم لحظه فروگذاری نکنیم .
💠وی تاکید کرد:آمریکا ،انگلیس و صهیونیست در این توطئه ها نقش اصلی داشتند و پایه‌گذار جنگ ترکیبی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و ما با یک جنگ ادراکی و ترکیبی مواجه هستیم.
 💠 زارعی خواستار تبیین مسائل اصلی انقلاب توسط اساتید و دانشجویان انقلابی شد و تصریح کرد: ما نیاز داریم که حوزه فرهنگی خودمان را غنی کنیم و در این رابطه  با شفافیت و مطالبه گری و نظارت عمل می‌کنیم و مطالبه‌گری اصلی در واقع بایستی از سوی نیروهای جبهه انقلاب صورت بگیرد.
💠 در ادامه نماینده مردم ساری و میاندرود به اتفاق دکترنازک تبار سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران ازرجدیدترین اختراعات و تولیدات  بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساری در آزمایشگاه شیمی مرکز ساری  بازدید کردند و قول مساعد دادند که از این طرح های ابتکاری و تولیدات حمایت کنند.
💠برپایه این گزارش زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود درمجلس شورای اسلامی در بدو ورود به محوطه دانشگاه پیام نور ساری باقرائت فاتحه به مقام شامخ شهید گمنام دانشگاه پیام نور ساری ادای احترام کرد.
چهارشنبه ۲ آذر۱۴۰۱
💠روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان مازندران
 
امتیاز دهی