اخبار



حضور دکتر شیخ الاسلامی در منزل پاسدار شهید عسگری عبدی(پدر همکار مرکز آمل خانم فاطمه عبدی) در روستای کوچک بیشه محله شهرستان فریدونکنار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران در ادامه حضور ریاست استان در منازل شهیدان و دیدار با خانواده معظم شهدا ،دکتر شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران به اتفاق حجت الاسلام اسلامی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان،مهندس منعمی مسئول امور ایثارگران دانشگاه پیام نوراستان مازندران،دکترقاسم پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آمل و تعدادی از مدیران و همکاران مرکزآمل باحضور در بیت پاسدار رشید اسلام شهید عسگری عبدی در روستای کوچک بیشه محله فریدونکنار با آرمانهای شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

در این دیدار مهندس منعمی با تشریح جزئیات عملیات کربلای 5 افزود: شهید عسگری عبدی در 22 دی ماه 1365 در عملیات غرورآفرین کربلای پنج به شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام اسلامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مازندران برضرورت قدرشناسی و تکریم و تجلیل خانواده های معظم شهدا تاکید کرد و گفت: تجلیل از خانواده شهدا تکریم ایثار و اخلاص است.

حجت الاسلام دکتر شیخ الاسلامی گفت: خانواده های معظم شهدا درس عبودیت و ایثار را به جامعه می دهند و شهیدان الگوی های جاودانه مکتب ایثار و شهادت و نشاط و امید هستند. وی افزود: فقدان شهیدان برای بازماندگان سخت است اما آنان به فیض اکمل رسیدند و برای حفظ و ماندگاری دین جانشان را فدا کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر