اخبار




برگزاری مراسم گرامیداشت 16آذر، روز دانشجو، در دانشگاه پیام نور مرکز ساری دکتر شیخ الاسلامی،رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران: دانشجویان عزیز تحصیل و علم در کنار تهذیب و نیز توجه به ورزش را مدنظر قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران مراسم گرامیداشت 16آذر، روز دانشجو، در دانشگاه پیام نور مرکز ساری با حضور دکتر شیخ الاسلامی  رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران، حجت الاسلام  اسلامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان مازندران، دکتر نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساری، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان مرکز ساری در ساختمان خزر برگزار شد. دکتر محمودشیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران  در این مراسم گفت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی کتاب محور و دانشجو محور است. وی افزود: مزایای این دانشگاه، خوب است و امسال دانشجوی زیادی جذب کردیم. وی گفت : تحصیل و علم در کنار تهذیب و نیز توجه به ورزش  را دانشجویان عزیز مدنظر قرار دهند.
در این نشست دکتر نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساری گفت: یاد و  خاطره شهدای دانشجوی سال ۱۳۳۲ را گرامی می داریم و این روز را به تمام دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم. وی افزود:
روز ۱۶ آذر یکی از روزهای تاثیرگذار در دانشگاه ها است که باعث رشد و توسعه عظیم علم و دانش شده است. دکتر نازک تبار اظهار داشت: دانشجو با تحصیل علم و دانش همراه با حفظ ارزشهای دینی و اسلامی می تواند آینده کشور را به بهترین نحو رقم بزند. رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساری گفت: مشارکت و پویایی دانشجویان در محیط دانشگاه باید بیشتر و جدی تر باشد. وی افزود: انتظارمان این است که دانشجویان عزیز در انجمن های علمی ، بسیج دانشجویی و مراسم های فرهنگی- مذهبی فعالیت بیشتری داشته باشند. وی از دانشجویانی که در زمینه فناوری و نوآوری فعالیت دارند، درخواست کرد تا در مرکز نوآوری و رشد همکاری کنند تا در ابن راستا بستر توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه را فراهم شود و با مهارت آموزی و کارآفرینی دانشجویان، موضوع اشتغال فارغ التحصیلان حل شود. دکتر نازک تبار اظهار داشت: مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی نیز در دانشگاه فعال است و این مرکز به صورت رایگان در خدمت شما عزیزان است. به گفته دکتر نازک تبار تمام تلاش دانشگاه این است که امکانات بیشتری برای دانشجویان عزیز فراهم کند تا ایشان بتوانند شادی و نشاط را در کنار درس داشته باشند. رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساری افزود: اگر امکانات کم است و نواقصی وجود دارد از همین جا از یکایک شما دانشجویان عزیز عذرخواهی می کنم و ان شاءلله با همت مدیران گرامی و حمایت ریاست محترم استان بتوانیم این نواقص را برطرف کنیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر