اخبار



دکتر شیخ الاسلامی در مراسم معارفه رئیس جدید مرکز آمل عنوان کرد: خدمت به دانشجویان نبض کار دانشگاه است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران ، در این مراسم دکتر ابوالحسنی رئیس سابق دانشگاه پیام نور مرکزآمل با ابراز قدرانی از کلیه همکاران اداری و مالی این مرکز دانشگاهی و همچنین مسئولین شهرستان و تشکلهای دانشجویی طی این مدت اظهار داشت:محدودیت اعتباری از مهمترین مشکلات امروز دانشگاه پیام نور است.وی گفت:1518دانشجو در این مرکز تحصیل می کنند.در ادامه  دکتر صابر قاسم پور سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکزآمل برنامه های کاری خود را تشریح کرد.گسترش آموزشهای مهارتی وآزاد،توسعه آموزش الکترونیک و...از مهم ترین برنامه های دوره جدید مدیریتی است. دکترشیخ الاسلامی رییس دانشگاه پیام نور استان مازندران ،قدردانی از زحمات گذشتگان را یک موهبت الهی و امر اخلاقی دانست و گفت:همدلی و همراهی بین مجموعه دانشگاه در این مرکز قابل تحسین است.
وی افزود:باید تلاش کرد در راستای ارتقای فعالیتهای علمی و فرهنگی و ارائه خدمات موثر به دانشجویان گام های محکم تری برداشت. وی گفت:تسریع در تکمیل سالن ورزشی آمل جزو اولویت های  ما در سال جاری است. وی افزود:
نبض اهمیت کار دانشگاه به نوع خدماتی است که به دانشجویان ار ئه می شود.
دکتر شیخ الاسلامی برضرورت تعامل با مسئولین شهرستانی و استفاده ازظرفیتهای بومی و محلی تاکید کرد.
وی با ابراز تاسف از وقوع حادثه تروریستی اهواز و تسلیت شهادت هموطنان ما در اهواز بر ضرورت مجازات قاطع این تروریستها و عاملین این مجازات تاکید کرد.
وی شروع سال تحصیلی را تبریک گفت و خواستار فراهم نمودن فضای دانشگاه در بستر علمی از جهات مختلف شد.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران خواستار برنامه ریزی مدون برای توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در محیط دانشگاه شد
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر