اخبار


دکتر نازک تبار در جمع رئیس و کارکنان مرکز محمودآباد: آمایش مراکز و واحدها در اولویت برنامه های اصلی دانشگاه پیام نور است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران دکتر نازک تبار سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران با رییس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز محمودآباد دیدار و گفتگو کرد.در ابتدای این دیدار دکتر عباس اسکوئیان رییس دانشگاه پیام نور مرکز محمودآباد از تحصیل حود500دانشجو در 12رشته کارشناسی و رشته کارشناسی ارشد خبرداد و گفت:برای تامین سیستم برودتی و تجهیز  دانشگاه به رایانه و سالن اجتماعات  به حمایت و کمک ستاد استان نیاز داریم.به گفته دکتر اسکوئیان دو ساختمان بلااستفاده متعلق به این مرکز دانشگاهی وجود دارد که نیازمند استفاده بهینه و تغییر کاربری با هدف درآمدزایی است.

دکتر نازک تبار گفت : آمایش مراکز و واحدها در اولویت برنامه های ما هست. منظور از آمایش، جمع کردن مراکز و واحدها نیست. اجرای طرح آمایش موجب می شود توسعه رشته ها در مراکز و واحدهای آموزشی متناسب با امکانات و نیازهای اقتصادی- اجتماعی شهرستان ها باشد. با کاهش جمعیت دانشجویی و راکد ماندن فضای آموزشی، می توان در جهت فرصت و رفع نیازهای فضای برخی دستگاه‌ها و نهادها مانند پارک علم و فناوری، مراکز رشد و نوآوری و نیز توسعه شرکت های دانش بنیان اقدام کرد.

وی افزود : مراکز  و واحدهای دانشگاه باید تلاش کنند تا با تصویب رشته‌های کاربردی و تقاضا محور و برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و آموزش های آزاد از ظرفیت های خود استفاده کنند و تهدید کاهش دانشجو به فرصت تبدیل شود و از ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

به گفته وی مراکز و واحدها باید به سمت بین‌رشته‌ای و مهارتی متناسب با فضای کسب و کار حرکت کنند و تمام تلاش خود را در جهت ایجاد راهکارهای عملی در جهت جذب دانشجویان بکار گیرند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران اظهار داشت : با توجه به ماموریت دانشگاه پیام نور در آموزش از راه دور، توسعه زیرساخت های آموزش الکترونیکی- مجازی و تولید محتوای الکترونیکی از طرح آمایش مراکز و واحدهای آموزشی است که باید با شناسایی ظرفیت‌ها در جهت توسعه دانشگاه گام برداریم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر