اخبار
برگزاری جلسه استارت آپ و مرکز نوآوری و رشد با حضور دکتر نازک تبار احذ مجوز استارت آپ پسماند و تولید محتوی دیجیتال از معاونت علمی ریاست جمهوری

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران جلسه استارت آپ و مرکز نوآوری و رشد دانشگاه پیام نور استان مازندران با حضور دکتر نازک تبار برگزار شد .

در این جلسه دکتر نازک تبار سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مجوز دو استارت آپ ها در حوزه پسماند و تولید محتوای دیجیتال اخذ شد . وی گفت : این دو برنامه در شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد . دکتر نازک تبار بر لزوم برنامه ریزی و تعیین اعضای شورای سیاستگذاری و هماهنگی با دستگاههای اجرایی تاکید کرد .

در ادامه این جلسه دکتر عباس قلی پور مدیر ارتباط با صنعت و کار آفرینی دانشگاه پیام نور مازندران خواستار فراخوان لازم برای جمع آوری ایده ها و استقرار تیم های کاری شد . مهندس سید مصطفی فلاح مسئول فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور مازندران نیز با اشاره به اینکه سیاست دانشگاه پیام نور توسعه نظام آموزش از راه دور است بر ضرورت تولید محتوا دیجیتال تاکید کرد . در این جلسه معصومه سعادت به عنوان دبیر اجرایی رویداد استارت آپ ها و زینب کاظمی به عنوان دبیر اجرایی مرکز نوآوری و رشد تعیین شدند .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر