اخبار
معاون پژوهش و فناوری خبر داد: آغاز طرح ویژه فروش اینترنت به دانشگاهیان پیام نور
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از آغاز طرح ویژه ارائه و فروش اینترنت به اعضای خانواده دانشگاه پیام‌نور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر کریمی افزود: با آغاز این طرح ، امکان بهره‌مندی اعضای هیات علمی، کارکنان اداری  دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور و خانواده آنها از سرویس مناسب اینترنت با تخفیفات ویژه و با ترافیک رایگان برای دسترسی به خدمات الکترونیکی دانشگاه پیام نور فراهم می شود.
وی اذعان داشت: طرح ویژه ارائه اینترنت این فرصت را به دانشجویان و همکاران می دهد که بدون صرف هزینه اضافه و با کیفیت بهتر از سرویس‌های الکترونیکی دانشگاه پیام نور مانند سیستم جامع آموزشی گلستان، سیستم‌های اداری و ارتباطی دانشگاه، کتابخانه دیجیتال، کلاس‌های مجازی و .... در منزل بهره‌مند شوند.
دکتر کریمی با اشاره به نحوه ثبت نام در این طرح اظهار داشت: آن دسته از دانشجویان، همکاران و اعضای خانواده آنها که تا کنون موفق به ثبت درخواست نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به آدرس سامانه
http://pnuhiweb.pnu.ac.ir نسبت به پیش‌ثبت نام اقدام نمایند.
وی افزود: پس از ثبت نام، امکان ارائه سرویس بررسی شده و پس از تائید، نام کاربری و رمز عبور برای ثبت نام کنندگان پیامک می‌شود و متقاضیان با استفاده از آن می توانند مطابق راهنمای‌ اعلام شده به سایت شرکت «های‌وب» مراجعه و سرویس مدنظر خود را با تخفیف و کیفیت مورد تائید خریداری کنند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با عنوان اینکه ارائه این طرح در راستای شعار اصلی دانشگاه مبنی بر «آموزش برای همه، هر کجا و در هر زمان» است، از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور سراسر کشورخواست در معرفی این طرح و ارائه راهنمایی های لازم به متقاضیان برای تحقق این هدف مهم اهتمام ورزند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر