اخبار
پیام دکتر شیخ الاسلامی سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس کسی جز عشاق حاضر به فداکاری و از جان گذشتگی نیست

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران،دکتر شیخ الاسلامی سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس پیامی را بشرح زیر صادر کرد :

به نام خداوند متعال

وقتی طبل جهاد در راه خدا نواخته می‌شود، دوران حکومت عشق آغاز می‌گردد. چرا که جز عشاق کسی حاضر به فداکاری و از جان گذشتگی نیست. دوران جهاد اکبر، دوران دفاع مقدس و موسم حماسه و دلیری، دوران حکومت عشق است. نگوئید ((دوران جنگ)) ، بگویید ((دوران جهاد در راه خدا)) و خدا هم این جام بلا را جز به بهترین بندگان خاص خویش، به دیگران نمی‌بخشد.

در میان واژه ها، واژه‌ای بدین زیبایی بسیار کم است. ((شهدای شاهد، جانباز فداکار و بسیجی ایثارگر)). نه از آن لحاظ که سخن از صوت الحان است و نه از لحاظ ایجازی که در ذهن متبادر می‌سازد، بلکه از آن روی که این واژه ها بر مدلولی دلالت دارد که تجسم کامل آن روحی است که در ((آوردگاه جهاد در راه خدا)) تحقق یافته است.

اینک در آستانه فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس و در ایام سوگواری سالارشهیدان امام حسین(ع)، بر خود فرض می‌دانم که مراتب تقدیر و تشکر خویش را از اوج ایثار، مقاومت، دلدادگی و عبودیتتان به آستان جانان و پیشگامان عرصه پایداری و بیداری اسلامی در عصر حاضر، ابراز داشته و بر این باورم که بزرگترین دستاورد ما انسان‌هایی هستند به نام شهدای شاهد، جانباز فداکار و بسیجی ایثارگر.

همکار عزیز ایثارگر، این ایام پرعزت و باشرافت بر شما جهادگران در راه خدا گرامی باد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر