آموزشی




دکتر نازک تبار در جلسه ستاد امتحانات دانشگاه پیام نور مازندران عنوان کرد: ارتقاء کیفی آموزش دانشگاه در گرو برگزاری مطلوب امتحانات است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران جلسه ستاد امتحانات دانشگاه پیام نور استان صبح روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در اتاق ریاست با حضور اعضاء برگزار شد. دکتر نازک تبار در این جلسه ضمن بیان این که ارتقاء کیفی آموزش دانشگاه در گرو برگزاری مطلوب امتحانات است، بر برنامه ریزی منسجم و برگزاری جلسات منظم در این خصوص تأکید کرد و اظهار داشت: باید بعد نظارتی بر روند برگزاری امتحانات تقویت شود؛ به طوری که مدیران حراست، آموزش و نظارت استان با انجام بازدید میدانی، کیفیت عملکرد مراکز و واحدها را در این زمینه سنجش و ارزیابی نمایند.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران بازدید از قرنطینه ها، تعیین نیروهای مناسب، تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز در مراکز و واحدها و اطلاع رسانی به موقع به دانشجویان را به عنوان تمهیدات پیش از امتحانات ضروری دانست و گفت: مرخصی غیرضروری همکاران در ایام امتحانات لغو گردد و رؤسای مراکز و واحدها نیز در این ایام حضور کامل داشته باشند. وی خواستار همکاری همه بخش های دانشگاه در برگزاری مناسب و مطلوب امتحانات پایان ترم دانشگاه شد.
گفتنی است امتحانات دانشگاه پیام نور در مراکز و واحدهای استان مازندران مطابق جدول زمانبندی تقویم دانشگاهی از 11 خرداد تا 11 تیرماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر