آموزشی


دکتر نازک تبار در جمع مدیران آموزشی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور مازندران در ساری خواستار شد؛ ضرورت پاسخگویی به موقع، مناسب و صحیح به دانشجویان
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران، دکتر نازک‌تبار سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران پیش از ظهر سه شنبه ۱۷ اسفند۱۴۰۰ در جمع مدیران آموزشی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور این استان با تقدیر از عملکرد مسئولین حوزه آموزش، جایگاه بخش آموزش و نقش کلیدی مدیران آموزش در پیشبرد برنامه‌های علمی و ارتقاء جایگاه دانشگاه را مهم برشمرد وگفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، رویکردهای آموزش در دانشگاه پیام نور تغییر یافته است . هرچند دانشگاه پیام نور با این رویکرد آشناست اما می‌بایستی متناسب با این شرایط شیوه‌های مطلوب‌تری را با هدف  افزایش رضایتمندی دانشجویان اتخاذ کنیم.
سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران  تصریح کرد: اصلی‌ترین هدف آموزش ارتباط مؤثر دانشجو با استاد است و می‌بایستی کیفیت برنامه‌های آموزشی را با هدف تسهیل‌بخشی در این ارتباط ارتقاء دهیم.
دکتر نازک‌تبار خواستار نظارت دقیق بر برنامه‌ریزی آموزشی، نظارت و کنترل کلاس‌ها، پاسخگویی صحیح، به موقع و مناسب به دانشجویان و رعایت فرهنگی شد.
وی از مدیران آموزش مراکز و واحدها خواست که در برنامه‌ریزی‌ها، هماهنگی با مدیران گروه داشته باشند و در این راه با جدیت و پیگیری  و همکاری مستمر مدیران گروه‌ها زمینه‌های ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی را فراهم کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه مهم تحصیلات تکمیلی در مراکز و واحدها، بر لزوم نظارت دقیق‌تر بر پایان‌نامه‌ها و برنامه‌ریزی به موقع برای برگزاری مطلوب امتحانات تأکید کرد.
وی با اشاره به ضرورت تعامل و مشارکت اعضای هیأت علمی در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های دانشگاه تاکیدکرد: در چنین شرایطی  نتیجه کار بهتر خواهد بود. وی خواستار توسعه رشته‌ها به ویژه در مقطع  تحصیلات تکمیلی شد‌. سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران اقدامات بخش دانش‌آموختگان و فرایندهای وارده از جمله صدور تأییدیه‌های تحصیلی، صدور گواهینامه، صدور دانشنامه و ... را با اهمیت دانست و افزود: باید به‌موقع و بر اساس زمان‌بندی مشخص این کارها انجام گیرد. وی تأکیدکرد: وضعیت پرونده‌های ناقص تحصیلی دانشجویان درکلیه مراکز و واحدها بایستی در اسرع وقت بررسی شود و موارد نقص و اشکالات احتمالی برطرف شود‌.
دکتر نازک‌تبار اظهار داشت: باید در کنار یکدیگر تلاش نماییم تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه را در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بیش از پیش ازتقاء دهیم
دراین نشست دکتر محیط رضایی کلانتری معاون آموزشی، مدیران آموزش، تحصیلات تکمیلی و دانش‌آموختگان حضور داشتند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر