اخبار




دکتر نازک تبار در جلسه رابطین  حراست و نمایندگان حفاظت آزمون مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان مازندران عنوان کرد؛ حراست مشاوران امین و صادق روسای دانشگاها هستند
💠دکتر نازک تبار در جلسه رابطین  حراست و نمایندگان حفاظت آزمون مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان مازندران عنوان کرد؛
حراست مشاوران امین و صادق روسای دانشگاها هستند
💠به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛دکتر نازک تبار در جلسه رابطین  حراست و نمایندگان حفاظت آزمون مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان مازندران که صبح روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکزبابل برگزارشد با اشاره به نقش تعیین کننده حراست در صیانت از منابع انسانی و مشاوره به رییس دانشگاه ؛تصریح کرد:حراست مشاوران امین و صادق روسای دانشگاها هستند.
💠وی خواستار هماهنگی و همکاری همه جانبه تمامی ارکان دانشگاه در برگزاری مطلوب امتحانات پایان نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲شد وگفت:امتحانات بایستی در کمال دقت و مطلوبیت برگزار شود.
💠در ادامه این نشست دکتر سیف الله ملایی پاشایی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور مازندران از موفقیت این استان در کسب رتبه اول جذب دانشجویان در نوبت تکمیلی بهمن ماه ۱۴۰۲ در کشور خبرداد‌.
💠وی گفت:ستاد امتحانات درکلیه مراکز و واحدها تشکیل شده است و تمهیدات برای برگزاری امتحانات  فراهم شده است.
💠محمدرضا نجفی مدیرحراست دانشگاه پیام نور استان مازندران با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات در یک فضای امن ،آرام و مناسب به افزایش رضایتمندی دانشجویان منجر خواهد شد؛تصریح کرد:لازم است که  نمایندگان حفاظت آزمون کلیه مقررات و دستورالعمل های امتحانات و ضوابط آموزشی را کامل وبه درستی و با هوشمندی رعایت کنند.
💠دکتر محمدجواد طالبی رییس مرکز بابل در آغاز این جلسه باخیرمقدم به حاضرین ،برضرورت تقرب و توسل به اهل بیت و مودت با آل الله در اداره امور جامعه اسلامی و زندگی فردی،گروهی و اجتماعی تاکید کرد.
💠در ادامه هریک از حضار به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خویش پرداختند.
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر