اخبار



دکتر نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور مازندران در جلسه شورای فرهنگی استان تاکیدکرد؛ ضرورت تهیه تقویم سالانه فعالیت های فرهنگی اجتماعی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان مازندران
به گزارش روابط عمومی ، در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور مازندران که پیش از ظهر روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور حجت الاسلام علی نامدار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین استان، مدیران نظارت و ارزیابی ،  روابط عمومی ، امور فرهنگی ،مالی ،حراست،اداری،  نماینده دبیران انجمن ها و کانون ها، مسئول بسیج اساتید ،مسئول بسیج دانشجویی و همچنین مسئول دفتر هم اندیشی اساتید حضور داشتند، برنامه های مشترک و اختصاصی دانشگاه برای گرامیداشت مناسبت های  ماههای اردیبهشت و خرداد سالجاری عنوان و مصوب شد.
💠در ابتدای این جلسه دکتر حسین نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران و رئیس شورای فرهنگی استان مازندران با اشاره به لزوم مشارکت تشکل‌های دانشجویی در برنامه‌ریزی‌ها و اجرای فعالیت های فرهنگی دانشگاه بر ضرورت تهیه و تدوین تقویم سالانه  فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی مراکز و واحدهای دانشگاه مازندران  جماعت تاکید کرد.
💠وی تصریح کرد: کلیه اردوهای سیاحتی زیارتی و علمی داخل و خارج استان بایستی پس از تصویب شورای فرهنگی و موافقت سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به مراکز جهت اجرایی شدن ابلاغ شود و مراکزو  واحدها حق برگزاری اردوهای این چنینی را بدون اخذ مجوز از مبادی ذی‌ربط ندارند.
💠همچنین  در این جلسه در خصوص پیشنهاد برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه دانشجویان وکارکنان بمناسبت سوم خرداد، صیانت از حقوق شهروندی، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب توسط مجموعه های دانشگاهی،  بحث و تبادل نظر گردید و تصمیماتی اتخاذ گردید. 
💠لازم به ذکر است در این جلسه بر الزامی شدن اخد مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه برای  اردوهای  دانشگاهیان  اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان تاکید گردید.
💠در ادامه، درخواستهای واصله از تشکل های اسلامی دانشجویی و کانون های فرهنگی دانشجویان مطرح و  مورد بررسی و تصویب  قرار گرفت.
◀️چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
💠روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر